Webinarium projektu „Premia społeczna” (FERS) pt. „Jak wypełnić wniosek krok po kroku?”

5 sierpnia 2024

W imieniu Fundacji Fundusz Współpracy serdecznie zapraszamy do udziału w webinarium projektu „Premia społeczna” pt. „Jak wypełnić wniosek o grant krok po kroku?”.

Spotkanie odbędzie się 20 sierpnia (wtorek) 2024 r.  Wydarzenie odbędzie się w formule online. 

Wydarzenie skierowane jest do potencjalnych grantobiorców „Premii społecznej”, czyli przedstawicieli samorządów i ich jednostek organizacyjnych.

W trakcie spotkania zaprezentowany zostanie generator wniosków „Premii społecznej” i omówione zostanie jak prawidłowo wypełnić wniosek, unikając najczęstszych błędów.

Zapisy trwają do 19 sierpnia 2024 r.

Rejestracja odbywa się poprzez formularz rejestracyjny dostępny tutaj.
Potwierdzenie rejestracji wraz z linkiem do wydarzenia będzie przychodzić automatycznie.

Agenda spotkania

  • 11:00-11:10 – Powitanie uczestniczek i uczestników spotkania
  • 11:10-11:25 – Przypomnienie podstawowych informacji na temat konkursu w ramach „Premii społecznej”
  • 11:25-11:55 – Przejście krok po kroku przez generator wniosków „Premii społecznej”
  • 11:55-12:10 – Najczęściej popełniane błędy, kwestie wymagające szczególnej uwagi
  • 12:10-12:30 – Sesja pytań i odpowiedzi

Kontakt do organizatora

Więcej informacji na stronie https://premiaspoleczna.pl/webinarium-jak-wypelnic-wniosek-krok-po-kroku/